90 חברי כנסת במכתב לחברת 'יוניליוור': "החלטה מבישה"

איתי גדסי No Comments on 90 חברי כנסת במכתב לחברת 'יוניליוור': "החלטה מבישה"

חברי הכנסת נגד החלטת בן אנד ג'ריס העולמית: "ההחלטה להחרים את ישראל היא פוגענית, מבישה ומדירה חלקים נרחבים מהציבור, אנו דורשים מיו"ר יוניליוור העולמית לחזור בו לאלתר"

גלידות בן אנד ג'ריס צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יוזמה של חברת הכנסת מירב בן ארי איגדה חתימות של רוב חברי הכנסת על מכתב פנייה ליו"ר חברת 'יוניליוור' העולמית, נילס אנדרסן בדרישה לבטל את ההחלטה המקוממת שלא למכור את גלידת בן אנד ג'ריס בכל רחבי ישראל.

על המכתב חתומים כמעט כל חברי הכנסת מכל סיעות הבית, שמאל וימין, קואליציה ואופוזיציה, דתיים וחילוניים אשר ניצבים יחד נגד החרם על ישראל.

המכתב מגיע בתגובה להחלטה של חברת בן אנד ג'ריס העולמית שהתקבלה בשבוע שעבר להפר את החוזה עם אבי זינגר המנכ"ל והבעלים של החברה בישראל ולמנוע ממנו למכור את הגלידות בכל רחבי המדינה.

במכתב מופנית ביקורת קשה כלפי החברה: "החלטת בן אנד ג'ריס העולמית נוגעת בצביעות קשה, היא פוגעת במאות עובדים ישראלים המייצרים את הגלידה לכל רחבי המדינה. בנוסף ההחלטה עוברת על חוקי מדינת ישראל: חוק איסור אפליה במוצרים ואיסור החרמת שטחים שונים במדינה. בהחלטתם ישנה פגיעה חמורה בזכותם של כלל המתגוררים בשטחי יהודה ושומרון, כולל הפלסטינים, לאכול את הגלידה שהם אוהבים".

חברת הכנסת מירב בן ארי, יוזמת המכתב מסרה כי: "שיתוף הפעולה חוצה המפלגות בבית המחוקקים הישראלי הוא הוכחה לעיוות המוסרי שבהחלטת חברת יוניליוור העולמית. חברי הכנסת התאגדו יחד, קואליציה ואופוזיציה, ימין ושמאל, דתיים וחילוניים כנגד ההחלטה הבזויה בזו שהיא פשוט חרם על חלק מתושבי המדינה".

"לא נסכים להתערבות בחוקיה של המדינה אשר מהווה פגיעה במאות עובדים בתעשייה הישראלית ובמאות אלפים המתגוררים בישראל, יהודים וערבים. אנו דורשים לבטל את ההחלטה המבישה ומצפים מיו"ר יוניליוור העולמית מר נילס אנדרסן להתייחס ברצינות למכתבנו בנושא".

החתימות



0 תגובות